Церква Введення в храм Пречистої Діви Марії

Download laser 3D scanning data

Церква Введення в храм Пречистої Діви Марії, 1783 р. Охоронний номер 749-М/1. Пам’ятка місцевого значення. Розташована за адресою: с. Тисів, Болехівська міська рада.
Церква збудована у 1783 р. Зведена з дерев’яних брусів хвойних порід на дубових підвалинах. Фундамент із річкового каменю. Іконостас триярусний, виконаний у стилі дерев’яного бароко, різьблений, позолочений. Первісно була накрита ґонтою, шальована дошками, у 1930 р. під час реконструкції дахи будівлі перекрили бляхою.
Церква реконструйована в 1930 р., а в 1989 грунтовно відремонтована. З метою збереження пам’ятки у 2002 р. її було переміщено у північно-східному напрямку на штучно зроблений насип із річкового каменю і щебеню на відстань 54 м. Святиня не зазнала жодних деформацій.

Interesting nearby:

“This website has been produced with the assistance of the European Union. The contents of this publication are the sole responsibility of Ivano-Frankivsk National Technical University of Oil and Gas and can in no way be taken to reflect the views of the European Union or of the Joint Operational Programme Romania-Ukraine 2014-2020 management structures”.
The Joint Operational Programme Romania-Ukraine 2014-2020 is financed by the European Union through the European Neighbourhood Instrument and co-financed by the participating countries in the Programme.